7 idei de Marketing Online in care chiar merita sa investesti

7 idei de Marketing Online in care chiar merita sa investesti

Pentru a face Marketing Online corect, trebuie sa achizitionezi uneltele potrivite. Dar care sunt acestea?

Cateva sunt gratuite, altele sunt complicat de folosit si mai sunt unele extraordinar de scumpe. Cand vine vorba de unelte de marketing este greu sa iei decizia corecta.

Sunt atatea alternative disponibile si, daca nu ai avut oportunitatea sa experimentezi cu diferite tehnici, a alege cu incredere este destul de dificil.

Urmatoarea lista ar trebui sa te ajute. Am creat-o pentru cei care incearca sa le faca pe toate, pentru antreprenorul care incearca sa isi dezvolte afacerea, pentru cei experimentati care vor sa isi imbunatateasca stilul.

Considera aceasta lista a fi o copiuta cu idei pentru Marketing Online – una care iti va face afacerea sa urce vertiginos.

1. Email Marketing (si mai mult): InfusionSoft

Ce face: InfusionSoft esta unul din cele scumpe, dar e un software puternic. Cea mai buna caracteristica a sa este aceea de automatism, ceea ce il face extrem de eficient pentru campaniile de marketing. Rata mea de succes cu InfusionSoft a fost excelenta pana acum!

Cat costa: InfusionSoft este un software puternic pentru Email Marketing, dar destul de scump. O singura taxa la inceput de aproximativ 2000 dolari te va lansa imediat. Dupa aceea, pretul variaza de la 199 la 599 dolari/luna.

De ce merita: InfusionSoft economiseste extraordinar de mult timp. Va trebui sa inveti cum functioneaza pentru a incepe sa il folosesti. Dar, o data ce ai inceput, este foarte usor de utilizat. In plus, cu o rata de succes inalta si capacitatea de a avansa constant, esti asigurat pe viata.

2. Marketing de continut: Buzzsumo

Ce face: Buzzsumo iti permite sa gasesti cel mai distribuit continut pe diferite subiecte sau pe paginile web. Ai si posibilitatea de a filtra prin liste, tinand cont de tipul continutului (de exemplu: informatii grafice, bloguri). Caracteristicile avansate ale Buzzsumo, precum „influentatorii” sau „monitorizarea”, sunt modalitati puternice care te vor ajuta sa intreci competitia.

Cat costa: Rezultate limitate: Gratuit.

Pro: “Planul nostru de lansare este ideal pentru bloggeri si echipe mici.” Costa 99 dolari/luna.

Agentie: “Pentru echipele agentiilor, cu toate proprietatile Pro, acces API si mult mai multe.” Costa 299 dolari/luna.

Companie: “Ideal pentru branduri si editori. Functii avansate pentru echipe mari.” Costa 999 dolari/luna.

De ce merita: Buzzsumo este visul oricarui dezolvatator de continut devenit realitate. Daca analizezi titlurile de efect, cauti subiecte in voga sau incerci sa intelegi cum sa creezi urmatorul subiect viral, Buzzsumo este raspunsul.

3. Grafica si continut vizual: Canva

Ce face: Nu oricine isi poate permite sa angajeze un designer web. Dar aproape oricine poate invata sa faca grafica de nivel incepator. Canva face un design usor si rapid. Sloganul sau, “un software pentru grafica extrem de usor” este absolut corect. Template-urile Canva sunt optimizate pentru Social Media si sunt uluitoare. Cateva clickuri de personalizare si vei obtine un continut vizual care va atrage toate privirile.

Cat costa: Canva nu te va costa nimic daca folosesti doar varianta de baza. Daca folosesti „elemente premium” (anumite imagini, etc.), poti sa platesti pe masura ce le utilizezi. Canva pentru serviciu este o caracteristica avansata la o abonare lunara de numai 12,95 dolari.

De ce merita: Nu trebuie sa te abtii din a investi cand vine vorba de grafica. O grafica reusita are un impact enorm pe cum percep oamenii brandul tau si cum interactioneaza cu continutul tau. Canva te va face sa arati bine, ceea ce nu are pret.

4. SEO (optimizare pentru motoarele de cautare) si viteza site-ului: Testul de viteza website Pingdom

Ce face: Imbunatatirea vitezei paginii web e una dintre cele mai rapide modalitati de a-ti imbunatati SEO si rata de conversie. Testul de viteza website Pingdom te ajuta sa faci asta. Raportul sau gratuit iti asigura o analiza instant, dar si sfaturi de imbunatatire a vitezei site-ului.

Cat costa: Testul de viteza propriu-zis este gratuit. Monitorizarea constanta a paginii web costa de la 13,95 la 454 dolari/luna.

De ce merita: Pentru website-uri mari cu mult trafic monitorizarea constanta e esentiala. Doar cateva minute de timpi morti te pot costa atat trafic, cat si profit. Desi platesti o taxa lunara pe Pingdom pentru a-ti verifica statusul, viteza si erorile aparute in paginile tale web, vei economisi bani pe termen lung.

5. SEO: Ahrefs

Ce face: fiecare specialist trebuie sa inteleaga SEO. Ahrefs face aceasta munca simpla si fara complicatii. Poti sa urmaresti performanta de cuvinte cheie, sa-ti masori parametri sociali, sa realizezi o analiza a backlink-urilor, sa iti analizezi continutul, sa explorezi continutul in voga, sa masori pozitiile cuvintelor cheie si sa le cercetezi. E o unealta puternica pentru SEO, totul intr-un singur pachet, care te va ajuta sa intreci competitia.

Cat costa: Planurile variaza de la 79 la 2500 dolari/luna.

De ce merita: Sunt destule aplicatii SEO gratuite, dar Ahrefs e unul dintre putinele care iti furnizeaza o adevarata amploare de informatie de incredere. Data de calitate pe care o ofera Ahrefs si rezultatele pe care te poti baza sunt o parte esentiala a controlului SEO.

6. Social Media: Buffer

Ce face: Buffer este o aplicatie de automatizare pentru retelele sociale. Poti sa programezi articole, poze, filme pentru Facebook, Twitter, Google+ si LinkedIn. Avand o extensie de browser la indemana (un singur click pentru a programa o actualizare), o aplicatie pentru telefonul mobil, un calendar, un link prescurtat, un timp optim si o analiza sociala, Buffer e greu de intrecut.

Cat costa: Buffer are un plan gratuit cu caracteristici limitate. Planurile aditionale variaza de la 10 la 250 dolari/luna.

De ce merita: Cand vine vorba de retelele sociale, economisirea timpului este de o importanta vitala. Aceasta este exact ceea ce face Buffer. Poti sa iti automatizezi postarile de pe retelele sociale, cat si sa pornesti un program ideal de postare in doar cateva secunde. In afaceri, timpul inseamna bani.

7. Program de marketing: CoSchedule

Ce face: CoSchedule te ajuta sa iti faci o strategie de marketing, sa organizezi campaniile, sa planifici continutul si sa intreci competitia. Marketingul trebuie sa fie organizat, la fel si programarea. Nu e suficient doar sa creezi continutul si sa faci actualizari. CoSchedule te ajuta sa rationalizezi intregul proces. Integrarea lui cu Chrome, WordPress, Google Docs si Evernote face procesul chiar mai usor.

Cat costa: CoSchedule variaza de la 15 dolari/luna pentru un singur utilizator pana la 600 dolari/luna pentru utilizatorii unei agentii mai mari.

De ce merita: CoSchedule te ajuta sa fii organizat si sa economisesti timp, care sunt principalele 2 beneficii ale acestuia. Daca in actuala organizare este o harababura invalmasita de termene limita, dobanzi, tweeturi si campanii neterminate, CoSchedule te poate ajuta sa pui totul in ordine.

Concluzie
Daca esti un agent de margeting, ai nevoie de SOFTURI – unele bune. Nu trebuie sa te zgarcesti cand vine vorba de softuri de marketing – nu are logica.
De ce nu? Cand eviti sa investesti in asa ceva, impiedici marketingul tau din a se imbunatati. Asa ca, chiar daca vei alege sa folosesti aceste softuri sau nu, propune-ti sa gasesti niste softuri pe care sa le folosesti regulat. Softurile mai bune sunt echivalentul unui marketing mai bun. Oricare ar fi softul pe care il alegi, fii sigur ca il intelegi bine si ca produce o imbunatatire vizibila asupra eforturilor tale pentru marketing.