5 Sfaturi despre Marketing si Branding care iti vor imbunatati afacerea online

5 Sfaturi despre Marketing si Branding care iti vor imbunatati afacerea online

  Imbunatatirea afacerii din mediul online nu este deloc mare filosofie – este de fapt mai usor decat ai crede. Daca vei combina un produs sau serviciu castigator cu o fundatie solida pe care sa construiesti, singura ta limita e cerul.

  Foloseste-te de aceste 5 sfaturi de Marketing si Branding care te vor ajuta sa iti imbunatatesti afacerea din mediul online, obtinand astfel o dezvoltare intensificata.

  1. Cumpararea produsului sau serviciului pe care tu il oferi trebuie sa se realizeze ridicol de simplu pentru cumparatorii tai.

      Este uluitor cum multe companii obliga cumparatorii sa treaca prin numerosi pasi in vederea achizitionarii unui produs sau serviciu – chiar si propria mea agentie de Marketing facea aceasta greseala pana recent. Oferta noastra principala este consultanta online de Marketing adaptata dupa dorintele clientului, oferim de asemenea si numeroase servicii à la carte.

      Problema era ca, inainte, un cumparator trebuia sa ne contacteze telefonic sau prin intermediul paginii noastre web pentru a putea comanda unul dintre aceste servicii de sine statatoare. Dupa ce am facut cateva cercetari am descoperit ca majoritatea oamenilor care doreau sa achizitioneze de la noi nu necesitau sa fie convinsi suplimentar – ei erau deja convinsi.

      Drept urmare, am schimbat strategia, facand procesul de achizitionare ale acestor servicii à la carte mai usor pentru cumparatori; acum ei pot cumpara direct de pe pagina noastra web. Rezultatele au fost semnificative pana acum: vanzarile au crescut de cand am eliminat acei pasi in plus pe care cumparatorul era nevoit sa ii parcurga.

      Experimenteaza si tu cu eliminarea pasilor in plus si fa schimbari esentiale pentru a crea un proces ridicol de simplu pentru un viitor cumparator.

  1. Urmareste fiecare transformare metrica cu putinta.

      Trebuie sa iti cunosti numerele – daca nu stii pana la ultimul banut cat de mult te costa sa generezi inregistrari si vanzari, cu siguranta vei da faliment.

      Costul pe inregistrare: Trebuie sa stii cat de mult te costa sa generezi fiecare forma de inregistrare, de la abonarile email pana la apelurile telefonice. Un cost pe inregistrare combinat nu va functiona – trebuie sa fii cat mai specific posibil. Daca esti capabil sa generezi inregistrari email de 1$ fiecare, iar inregistrarile telefonice sa te costa 8$ fiecare dar, convertind la aceeasi rata, nu ar fi mai intelept sa iti canalizezi toate eforturile tale spre a produce cat mai multe inregistrari email?

      Costul pe vanzare: Toate informatiile tale lucreaza impreuna. De exemplu, rata de conversie si costul pe inregistrare te vor ajuta sa determini costul fiecarei vanzari. Sfaturile construirii unei afaceri ne indica faptul ca, daca costul pe vanzare plus costurile bunurilor vandute este mai mic decat pretul vanzarii, atunci afacerea e profitabila. Insa trebuie sa sapi un pic mai adanc pentru asta. De unde obtii cel mai mic cost pe vanzare? Poti sa generezi mai multe vanzari din acea sursa?

      Trebuie de asemenea sa cunosti la ce se convertesc diferitele tale pagini de sosire si care sunt sursele tale de inregistrare de performanta maxima. Niciodata nu vei reusi sa gasesti o combinatie castigatoare pe care sa o poti “seta si ignora apoi” – monitorizarea constanta si optimizarea sunt absolut necesare.

  1. Cauta expunere in media pentru a-ti evidentia expertiza.

      Expunerea ta si a brandului tau este cruciala daca vrei sa iti dezvolti afacerea. Sunt o multime de oportunitati prin care poti obtine expunere gratuita in media, atat timp cat esti dispus sa depui putin efort.

      Daca inca nu esti inregistrat pe Help a Reporter Out sau, pe scurt, HARO, inregistreaza-te acum. Existand mai mult de 35.000 jurnalisti care cauta declaratii de la experti pe aceasta pagina web, ai o sansa foarte mare de a gasi cateva oportunitati de expunere daca depui putin efort. Daca vrei sa reusesti folosind aceasta strategie, consecventa este cheia succesului.

      HARO trimite cate 3 emailuri pe zi, pline de oportunitati. Multi oameni citesc emailuri timp de cateva zile, apoi renunta cand nu intampina nicio oportunitate. Nu fii si tu un astfel de om.

      In schimb, propune-ti sa rezisti pana la sfarsit si formuleaza niste raspunsuri remarcabile – jurnalistii primesc sute de raspunsuri la fiecare solicitare, deci trebuie sa faci ceva pentru a iesi in evidenta. Asigura-te insa ca nu faci una dintre aceste greseli prostesti de a ajunge la presa.

  1. Seteaza succesiuni de email automate pentru a dezvolta, promova si converti 24/7.

      Orice tip de afacere se poate folosi de automatizarea campaniilor trimise prin email. Restaurantele pot alcatui o lista care trimite automat cupoane electronice pentru meniuri speciale si reduceri din zilele neobisnuit de lente pentru comenzile drive-in. Magazinele care realizeaza comert electronic pot alcatui liste segmentate si sa trimita oferte speciale clientilor, bazate pe achizitiile lor obisnuite precedente.

     Produsele de informare pot capta o adresa de email, automatizand marketingul pentru acel cumparator prin trimiterea de informatii ispititoare si reduceri, pana cand acel cumparator isi va scoate cartea de credit si va achizitiona.

      Ca si orice alta forma de marketing online, automatizarea de emailuri necesita testare ampla divizata si optimizare constanta, dar in momentul in care iti ajustezi eforturile, automatizarea marketingului prin email creaza un sistem care promoveaza, dezvolta si converteste vanzari 24/7 – chiar si atunci cand dormi.

  1. Pastreaza un branding constant pe Social Media si foloseste-te de promovarea incrucisata.

      Social Media reprezinta o unealta foarte puternica pentru branding. Este important sa te gandesti la imaginea de ansamblu cand creezi conturi pe Social Media pentru afacerea ta. Folosind acelasi mijloc de promovare pe fiecare platforma ii va ajuta mult mai mult pe clientii tai sa se conecteze la brandul tau in cadrul tuturor canalelor pe care ei sunt activi.

      Iti va aduce un real beneficiu daca te folosesti de un mijloc de promovare usor de retinut si identic pe toate platformele pe care tu vei promova activ. De exemplu, eu folosesc acelasi mijloc de promovare pentru brandul meu personal pe Twitter, Instagram, Facebook si Linkedin.

      Ar trebui de asemenea sa te folosesti de promovarea incrucisata pentru a promova conturile tale de pe Social Media, astfel vei reusi sa determini cat mai multi clienti sa se conecteze pe cat mai multe platforme posibil. Cineva care urmareste brandul tau pe Twitter ar putea sa nu fie conectat la el pe Facebook, desi acesta esta platforma sa preferata. Un simplu tweet cu „Asigura-te ca te conectezi la noi prin Facebook” ar putea determina oamenii sa placa pagina ta Facebook, angajandu-se intr-o viitoare postare, care va duce, sa speram, la acea mult dorita conversatie.